Zapraszamy na szkolenia liderów dialogu spo³ecznego
2009-04-23 15:14:03 | Dodane przez: administrator
„Centrum Dialogu Spo³ecznego Przemys³u Szklarskiego” zaprasza do udzia³u w szkoleniach liderów dialogu spo³ecznego. Celem szkoleñ jest zbudowanie solidnego fundamentu wiedzy i umiejêtno¶ci, które pos³u¿± do prowadzenia dialogu spo³ecznego.
Uczestnicy wezm± udzia³ w cyklu finansowanych ze ¶rodków Unii Europejskiej szkoleñ, które bêd± g³ównie dotyczy³y kwestii komunikacji, negocjacji, rozwi±zywania trudno¶ci i prowadzenia dialogu z partnerami spo³ecznymi.
UCZESTNIKOM ZAPEWNIAMY
1. Udzia³ w cyklu 4 dwudniowych spotkañ finansowanych ze ¦rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego.
2. Ma³e grupy i wykorzystanie ró¿norodnych form zajêciowych: dyskusje, zajêcia w parach, gry, æwiczenia, analiza testów.
3. Materia³y szkoleniowe, wy¿ywienie i zakwaterowanie w o¶rodkach szkoleniowych oraz zwrot kosztów dojazdów.
Szkolenia odbêd± siê w nastêpuj±cych lokalizacjach:
Grupy A,B: USTROÑ Jaszowiec - Dom Wczasowy „JAWOR”/ TARNÓW (Zg³obice) - Hotel „DUNAJEC”
Grupa C: WARSZAWA - hotele „PORTOS”, „ARAMIS”, Centrum „Dialog”
Grupa D: WIELKOPOLSKA - Hotel „Pod kaczorem” (Piotrowo)
Grupa E: ¦l±sk - Z³oty Potok k. Czêstochowy
RAMOWY PROGRAM SZKOLEÑ
Szkolenie 1: Ludzie i narzêdzia jako czynniki sukcesu skutecznego dialogu.
Jest to pierwsze szkolenie z cyklu zajêæ dla liderów dialogu spo³ecznego. Obejmuje ono tematykê przywództwa i komunikacji. Jego celem jest doskonalenie kompetencji liderskich i zwiêkszenie skuteczno¶ci w porozumiewaniu siê z innymi (osobami, grupami, organizacjami). Uczestnicy szkolenia bêd± mogli podczas zajêæ zarówno poznaæ swój styl kierowania jak i doskonaliæ go dla zwiêkszenia swojej mocy spo³ecznej.
Szkolenie 2: Konteksty dialogu spo³ecznego.
G³ównym tematem tego szkolenia jest dialog spo³eczny wystêpuj±cych w ró¿nych realiach: bran¿y, kraju i Europy. Podczas zajêæ uczestnicy bêd± mogli zaprzyja¼niæ siê z ide± dialogu spo³ecznego oraz poznaæ jego praktyczne przejawy i zastosowania. Celem szkolenia jest przygotowanie grupy ekspertów mog±cych stosowaæ dialog spo³eczny zarówno w swojej dziedzinie zawodowej jak i na szerszym forum.
Szkolenie 3: Organizacja jako ¶rodowisko dialogu.
W ramach tego szkolenia uczestnicy bêd± mogli doskonaliæ swoje praktyczne umiejêtno¶ci budowania porozumienia w realiach zak³adu pracy. Poruszana bêdzie tematyka wspó³pracy Zwi±zków Zawodowych i Pracodawców, jako partnerów w dialogu spo³ecznym. Bêd± prowadzone symulacje i æwiczenia negocjacyjne. Przekazywana bêdzie wiedza o strategii i taktyce osi±gania za³o¿onych celów porozumienia.
Szkolenie 4: Dialog w nie³atwych czasach i okoliczno¶ciach.
To finalne szkolenie ma na celu omówienie trudnych sytuacji w obszarze dialogu. Podczas niego bêdzie mo¿na doskonaliæ takie umiejêtno¶ci jak: rozpoznawanie ¼róde³ i rodzajów trudnych sytuacji, zapobieganie im oraz stosowanie skutecznych metod ich rozwi±zywania.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Chêtnych do udzia³u w szkoleniach prosimy o przes³anie faxem, mailem lub poczt± wype³nionego zg³oszenia na adres:
Centrum Dialogu Spo³ecznego Przemys³u Szklarskiego, ul. Sokolska 80, pok. nr 4, 40-087 Katowice, tel./fax: (032) 205 34 52, e-mail: biuro@centrum-dialogu.pl.
Z nades³anych zg³oszeñ zostanie wytypowana grupa 80 osób zaproszonych do udzia³u w szkoleniach.
O zakwalifikowaniu do udzia³u oraz terminach realizacji szkoleñ uczestnicy zostan± poinformowani droga telefoniczn± oraz mailow±.
W dziale "Dzia³ania - pliki do pobrania" umie¶cili¶my pliki zawieraj±ce niezbêdne informacje i list przewodni opisuj±cy projekt "Centrum Dialogu..." i szkolenia Liderów.
Zapraszamy do odwiedzenia serwisu internetowego projektu „Centrum Dialogu Spo³ecznego Przemys³u Szklarskiego” : www.centrum-dialogu.pl.
Uczestnicy wezm± udzia³ w cyklu finansowanych ze ¶rodków Unii Europejskiej szkoleñ, które bêd± g³ównie dotyczy³y kwestii komunikacji, negocjacji, rozwi±zywania trudno¶ci i prowadzenia dialogu z partnerami spo³ecznymi.
UCZESTNIKOM ZAPEWNIAMY
1. Udzia³ w cyklu 4 dwudniowych spotkañ finansowanych ze ¦rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego.
2. Ma³e grupy i wykorzystanie ró¿norodnych form zajêciowych: dyskusje, zajêcia w parach, gry, æwiczenia, analiza testów.
3. Materia³y szkoleniowe, wy¿ywienie i zakwaterowanie w o¶rodkach szkoleniowych oraz zwrot kosztów dojazdów.
Szkolenia odbêd± siê w nastêpuj±cych lokalizacjach:
Grupy A,B: USTROÑ Jaszowiec - Dom Wczasowy „JAWOR”/ TARNÓW (Zg³obice) - Hotel „DUNAJEC”
Grupa C: WARSZAWA - hotele „PORTOS”, „ARAMIS”, Centrum „Dialog”
Grupa D: WIELKOPOLSKA - Hotel „Pod kaczorem” (Piotrowo)
Grupa E: ¦l±sk - Z³oty Potok k. Czêstochowy
RAMOWY PROGRAM SZKOLEÑ
Szkolenie 1: Ludzie i narzêdzia jako czynniki sukcesu skutecznego dialogu.
Jest to pierwsze szkolenie z cyklu zajêæ dla liderów dialogu spo³ecznego. Obejmuje ono tematykê przywództwa i komunikacji. Jego celem jest doskonalenie kompetencji liderskich i zwiêkszenie skuteczno¶ci w porozumiewaniu siê z innymi (osobami, grupami, organizacjami). Uczestnicy szkolenia bêd± mogli podczas zajêæ zarówno poznaæ swój styl kierowania jak i doskonaliæ go dla zwiêkszenia swojej mocy spo³ecznej.
Szkolenie 2: Konteksty dialogu spo³ecznego.
G³ównym tematem tego szkolenia jest dialog spo³eczny wystêpuj±cych w ró¿nych realiach: bran¿y, kraju i Europy. Podczas zajêæ uczestnicy bêd± mogli zaprzyja¼niæ siê z ide± dialogu spo³ecznego oraz poznaæ jego praktyczne przejawy i zastosowania. Celem szkolenia jest przygotowanie grupy ekspertów mog±cych stosowaæ dialog spo³eczny zarówno w swojej dziedzinie zawodowej jak i na szerszym forum.
Szkolenie 3: Organizacja jako ¶rodowisko dialogu.
W ramach tego szkolenia uczestnicy bêd± mogli doskonaliæ swoje praktyczne umiejêtno¶ci budowania porozumienia w realiach zak³adu pracy. Poruszana bêdzie tematyka wspó³pracy Zwi±zków Zawodowych i Pracodawców, jako partnerów w dialogu spo³ecznym. Bêd± prowadzone symulacje i æwiczenia negocjacyjne. Przekazywana bêdzie wiedza o strategii i taktyce osi±gania za³o¿onych celów porozumienia.
Szkolenie 4: Dialog w nie³atwych czasach i okoliczno¶ciach.
To finalne szkolenie ma na celu omówienie trudnych sytuacji w obszarze dialogu. Podczas niego bêdzie mo¿na doskonaliæ takie umiejêtno¶ci jak: rozpoznawanie ¼róde³ i rodzajów trudnych sytuacji, zapobieganie im oraz stosowanie skutecznych metod ich rozwi±zywania.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Chêtnych do udzia³u w szkoleniach prosimy o przes³anie faxem, mailem lub poczt± wype³nionego zg³oszenia na adres:
Centrum Dialogu Spo³ecznego Przemys³u Szklarskiego, ul. Sokolska 80, pok. nr 4, 40-087 Katowice, tel./fax: (032) 205 34 52, e-mail: biuro@centrum-dialogu.pl.
Z nades³anych zg³oszeñ zostanie wytypowana grupa 80 osób zaproszonych do udzia³u w szkoleniach.
O zakwalifikowaniu do udzia³u oraz terminach realizacji szkoleñ uczestnicy zostan± poinformowani droga telefoniczn± oraz mailow±.
W dziale "Dzia³ania - pliki do pobrania" umie¶cili¶my pliki zawieraj±ce niezbêdne informacje i list przewodni opisuj±cy projekt "Centrum Dialogu..." i szkolenia Liderów.
Zapraszamy do odwiedzenia serwisu internetowego projektu „Centrum Dialogu Spo³ecznego Przemys³u Szklarskiego” : www.centrum-dialogu.pl.